Na-atik Ra Ha?

Simple ra gyud akong gusto, okay rako sa relasyon nga di perpekto.
Di ko mag luya kung gamay rakag time sa ako-a;
Ako nalang gi huna-huna nga busy kas future natong duha.
Dili ko mag ibog-ibog sa ubang sige ra’g kuyog.
Bahala’g di ka pamanya, dili ko hilig mangampa.
Akong hangyo unta usa ra, palihug ayaw gub-a ang salig nako sa imoha.
Wala man ko gi anak nga selosa, apan saksi man gud akong mga mata.
Sa akong pag pasensya nag hinilas paka, wala ka tubo-e ug konsensya nga gi dungan mi nimong duha?
Ayaw ko basula kung nganong nawad-an kog gana.
Haska nimong kugihana bisan wa tika sugu-a nangita gyud kag ikaduha.
Daghan ko’g pangutana sama sa, “ Unsay kuwang sa ako-a? “
Unsay imong rason sa imong mga desisyon? Nganong imo tong gi himo? nganong imo kong hug-muon?
Asa ra man tong imong gi ingun nga ako ra ang higugmaon?
Asa ra imong mga saad nga puhon sa altar sa simbahan ta mag tapad?
Diba sauna sweet kaayo ta? Haskang buanga, nailad kos imong pahiyom ug mga mata!
  • 9/17/2016 (TS 7:38am; TF 8:27am)

 

Leave a Reply

